Het Nederlandse CM.com introduceert Halo, een geavanceerd Agentic AI-Platform dat taken en bedrijfsprocessen fundamenteel verandert.
Met een team van meer dan 100 professionals heeft CM.com ruim een jaar gewerkt aan Halo, een van de meest innovatieve AI-platforms in Europa.
"Onze klanten voeren al vijfentwintig jaar tientallen miljoenen gesprekken op onze platforms," zegt Jeroen van Glabbeek, CEO van CM.com. "Dankzij onze diepgaande kennis van technologie, onze ervaring met grote hoeveelheden data en de kracht van ons team zijn we nu in staat om dit Agentic AI-Platform te lanceren. Met Halo zetten we een nieuwe standaard voor bedrijfsautomatisering."
Met de lancering van Halo luidt CM.comhet 'AI-Agent-tijdperk' in, waarin AI niet alleen reageert op vragen, maar proactief oplossingen biedt. Deze nieuwe generatie AI kan zelfstandig complexe taken uitvoeren die normaal gesproken veel tijd en middelen kosten.
Bedrijven zoals AS Watson en DELTA Fiber hebben Halo al geïmplementeerd en zijn enthousiast over de mogelijkheden van het platform. Het biedt een snellere en persoonlijkere service met slimme oplossingen voor klanten en medewerkers.
Met Halo voegt CM.com Agentic AI toe aan de communicatie-, marketing- en betaalplatforms. De toepassingen van het Agentic AI-Platform van CM.comzijn eindeloos.
Jeroen van Glabbeek onderstreept dit: “Met Halo kunnen we bedrijven en instellingen ondersteunen bij het optimaliseren van alle bedrijfsprocessen. Naast klantcontact, debiteurenbeheer, HR-taken en juridische ondersteuning, kan ons platform zelfs programmeerwerk leveren om bedrijfsprocessen te optimaliseren.”
De afgelopen jaren hebben organisaties ervaring opgedaan met AI-assistenten, die vooral vraaggestuurd werken. Het Agentic AI-Platform Halo gaat een stap verder en biedt proactieve ondersteuning die organisaties in staat stelt klaar te zijn voor de toekomst. CM.com biedt begeleiding bij de implementatie, zodat bedrijven optimaal profiteren van de voordelen van Halo.